Klik Saya :-)

Sunday 16 March 2014

Pembuka Bicara...

بسمﷲ الرحمن الرحيم

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

     Blog ini diwujudkan oleh seorang yang masih baru dalam dunia pendidikan terutamanya bagi mata pelajaran Ekonomi Rumah Tangga. Tujuan blog ini dibina adalah untuk membantu rakan-rakan lain yang sealiran serta anak-anak didik mendapatkan bahan dan sumber rujukkan serta koleksi soalan untuk meningkatkan prestasi masing-masing. Semoga blog ini dapat membantu semua pihak yang terbabit dalam bidang pendidikan Ekonomi Rumah Tangga.

     Blog ini akan memaparkan aktiviti-aktiviti yang dijalankan oleh guru dan para pelajar. Bagi memastikan para pembaca tidak keliru ingin saya nyatakan bahawa blog ini tidak dibina khusus untuk mata pelajaran Ekonomi Rumah Tangga menengah atas (tingkatan 4 dan 5) sahaja. Blog ini turut memaparkan bahan, sumber rujukan dan aktiviti yang dijalankan oleh guru dan pelajar Kemahiran Hidup Pilihan 2 iaitu Ekonomi Rumah Tangga (tingkatan 1, 2 dan 3).

       Semoga dengan kewujudan blog ini dapat memberi manfaat kepada semua yang memerlukannya. Cadangan dan kritikan amat dialu-alukan bagi menambah baik pengisian blog ini.


e-mail saya jika perlukan bantuan @ ingin memberikan cadangan dan kritikan ke seceriasimatahari@gmail.com



Salam perkenalan dari;
Umi Husna

No comments:

Post a Comment