Klik Saya :-)

Saturday 14 July 2018

ThrowBack: Keputusan SPM 2017

بسمﷲ الرحمن الرحيم
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

     Memang sudah terlalu lambat untuk bercerita tentang keputusan SPM 2017, sedangkan SPM 2018 da mula menjelang tapi biarlah aku tetap bercerita tentang mereka yang istimewa di mata dan di hati aku.

     ANAK-ANAK ERT 2017, ERT terakhir kerana 2018 tiada lagi matapelajaran bernama ERT.
Alhamdulillah.. syukur.. pencapaian terbaik sejak 10 tahun yang lepas berdasarkan dokumen yang aku ada. 

     Sangat membanggakan kerana peningkatan GPMP sebanyak 1.93 dari tahun sebelumnya. Dari 6.64 kepada 4.71. Alhamdulillah... Alhaldulillah... Itu yang mampu diucapkan. 

Keputusan 21 orang pelajar ERT SPM 2018
   A     2 orang
   A-   1 orang
   B+  2 orang
   B    5 orang
   C+  3 orang
   C    4 orang
   D    2 orang
   E    2 orang

Alhamdulillah kerapa target GPMP hanya 5.23 dan target ni aku sendiri tak yakin boleh capai.
Syukur pada Mu Ya Allah. Keputusan terbaik anak2 SPM yang pernah aku ajar. Walaupun mungkin bagi orang lain hanya keputusan biasa-biasa sahaja tapi aku bangga dan puas dengan usaha yang mereka berikan.

     Terima Kasih anak ERT SPM 2018 atas usaha keras kalian. Kamulah pejuang disaat orang lain memandang sebalah mata apa yang kamu lakukan. Tahniah...


No comments:

Post a Comment